دکتر منصور سعادتی

دکتر منصور سعادتی در سال 1354 در محله ی بازار نو یزد به دنیا آمده است. پدرش دبیر آموزش و پرورش بوده است و وضع خانوادگی متوسطی داشته اند. او در مدرسه ی اسلامی افشار دوران دبستان را گذرانده است و بعد از آن در راهنمایی جابربن الحیان و دبیرستان استعداد های درخشان یزد کسب علم کرده است. کسب رتبه های برتر در مسابقات و المپیاد های علمی بزرگترین افتخار او در دوران دانش آموزی محسوب می شود.

در سال چهارم دبیرستان و روزهای سرنوشت ساز آمادگی برای کنکور پدرش به دیار باقی می شتابد و شرایط را برای او بسیار سخت می کند، اما با انگیزه ی احترام به روح پدرش و البته لطف و کمک خدا در کنکور همان سال شرکت می کند و با رتبه ی نسبتا خوب 1100 وارد رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می شود. او بعد از فارغ التحصیلی از این دانشگاه و با هدف تحصیل در مقطع تخصص در کنکور سال1383شرکت می کند و در رشته ی جراحی عمومی دانشگاه جندی شاپور اهواز پذیرفته می شود و تا دریافت فلوشیپ جراحی پستان (سرطان – زیبایی) ادامه می دهد. لازم به ذکر است کنکور تخصص سال 1383 به دلیل لو رفتن بخشی از سوالات با حاشیه های بسیار زیادی همراه بود و بسیاری از پزشکان از جمله دکتر سعادتی به حق واقعی خودشان نرسیدند.

saadati1

در ادامه ی گفت و گو دکتر سعادتی از جدید و منحصر به فرد بودن روش های درمانی تخصصش می گوید. به عنوان مثال جراحی سرطان پستان با حفظ پستان و بازسازی بافت های جراحی شده و یا عمل های لیپولیز اولترسونیک که برای اولین بار در استان انجام می شود و امیدوار است با حمایت بیشتر بیمارستان ها و بیمه ها شاهد پیشرفت آن در سطح استان باشیم.

دکتر سعادتی در سن 24 سالگی وارد زندگی مشترک خود شده است. همسرش خانه دار و حاصل زندگی شان یک پسر و یک دختر بوده است که پسر بزرگش در مدرسه ی استعداد های درخشان درس می خواند و قصد دارد قدم در راه پدر بگذارد .

او در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد به جز پزشکی شغل دومی را انتخاب کند می گوید : من از کودکی در کنار پزشکی به دو شغل دیگر علاقه مند بودم. اول اینکه صاحب یک رستوران بزرگ باشم که غذا های ارگانیک و سالم تولید می کند و دوم با توجه به علاقه ام به طراحی و استعدادم در تجسم فضایی دوست داشتم معمار شوم. البته لازم است بگویم هم اکنون نیز بخشی از موفقیت هایم را در جراحی های لاپاراسکوپی مدیون قدرت تجسم و هوش فضایی بالایم هستم.

توصیه ی پایانی دکتر سعادتی توجه خانواده ها را به خود جلب می کند و آن اینکه: با توجه به گسترش شبکه های مجازی و کمرنگ تر شدن ارتباطات اجتماعی، سعی کنیم فرزندانمان را بیشتر به فعالیت های گروهی و بازی های دسته جمعی تشویق کنیم و آنها را از دوران کودکی مسئولیت پذیر تربیت کنیم.

 



3 3 تجربیات
امتیاز پزشک
0 تجربه بیماران
تجربه های داخلی
مشاهده تمام تجربه ها
قالب وردپرس