دکتر محمدرضا وحیدفر

دکتر محمدرضا وحید فر در سال 1350 در یزد به دنیا آمده است. پدرش در جامعه ی روحانیت استان یزد فعالیت داشته و دوران کودکی او در محله ی سید گلسرخ یزد گذشته است.

او در دبستان تعلیمات اسلامی افشار، راهنمایی وزیری و زنبق و دبیرستان ایرانشهر درس خوانده و در تمام مقاطع تحصیلی جز سه نفر برتر مدرسه بوده است. محمد رضا وحید فر در دوران دبیرستان به رشته ی هوافضا و خلبانی علاقه مند می شود، اما در سال کنکور با نظر والدین و اصرار معلمین در کنکور تجربی شرکت می کند و موفق می شود با رتبه ی 1300 وارد دانشکده ی پزشکی دانشگاه آزاد یزد شود. او در سال 1376 از این دانشگاه فارغ التحصیل می شود و بعد از گذراندن دوران طرح، تحصیلات خود را در رشته ی تخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه می دهد و بلافاصله بعد از آن وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران برای گذراندن دوره ی فوق تخصص در رشته ی خون و آنکولوژی می شود.

دکتر محمد رضا وحید فر فوق تخصص خون و انکولوژی

دکتر محمد رضا وحید فر فوق تخصص خون و انکولوژی

دکتر وحیدفر در سن 26 سالگی ازدواج کرده است. همسرش مهندس کامپیوتر است و دو فرزند دارد که برای آینده ی آنها رویاهای بزرگی دارد.

دریافت نوبت دکتر

دریافت نوبت دکتر

او به تغذیه ی خود و خانواده اهمیت ویژه می دهد. میوه جات، سبزیجات و لبنیات در رژیم غذایی او جایگاه ویژه دارد و به مصرف غذاهای کم نمک و کم چرب تاکید دارد.

اوقات فراغت دکتر بیشتر صرف در کنار خانواده بودن و شرکت در مراسم و آیین های مذهبی، مسافرت و ورزش های شنا، کوهنوردی و پیاده روی می شود. او همچنین برای به روز بودن و آگاهی از جدیدترین دستیافته های علمی روزانه یک ساعت به مطالعه می پردازد.

دکتر وحیدفر نظرش در مورد بچه های نسل جدید را اینگونه بیان می کند: متاسفانه با گسترش سریع اینترنت و شبکه های مجازی و آماده نبودن زیرساخت های فرهنگی آن در جامعه، ما در بعد جسمانی شاهد عدم تحرک و اضافه وزن و در بعد روانی شاهد بی انگیزگی و گاهی انحراف در فرزندانمان هستیم و می بایست همگی به مسئولیت تاریخی خود در این امر خطیر عمل کنیم.

دکتر وحیدفر در ادامه ی گفت و گو با “دیوار پزشکان” به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد از پایین آمدن سطح انگیزه ی دانشجویان نسبت به گذشته و در بعضی مواقع انصراف از پزشکی به عنوان موضوعی چالش برانگیز برای جامعه ی پزشکی یاد می کند و ادامه می دهد متاسفانه به دلیش تبلیغات نادرست و در بعضی مواقع فشار خانواده ها جهت انتخاب رشته های خاص، افراد بدون در نظر گرفتن علاقه مندی و توانایی خود این رشته ها را انتخاب می کنند و یا در بعضی از مواقع هدف افراد از انتخاب پزشکی انگیزه های مادی است که در نهایت باعث دلسرد شدن در میانه ی راه و شکست می شود.

دریافت نوبت دکتر

دریافت نوبت دکتر

در کلام پایانی دکتر محمد رضا وحیدفر ضمن توصیه ی اکید بر عدم مصرف هرگونه دخانیات و پرهیز از مصرف مشروبات الکلی مردم را به گنجاندن بیشتر میوه جات، سبزی جات و لبنیات تازه در رژیم غذاییشان، ورزش مداوم و داشتن توسل و توکل جهت به دست آوردن آرامش حداکثری به عنوان حلقه ی مفقوده ی زندگی امروزی، فرا می خواند.



3.3 3 تجربیات
امتیاز پزشک
5 تجربه بیماران
جدیدترین
قدیمی ترین مفید ترین
تجربه های داخلی
مشاهده تمام تجربه ها
کاظم عظیمی
27 شهریور, 1401

من چند ماهی میشه پدرم را جهت انجام شیمی درمانی میبرم خدمت آقای دکتر وحیدی فر. بسیار دکتر خوب، با تجربه و با اخلاقی هستند. و بسیار به بیماران روحیه میدن. پدر من حالش خیلی خراب بودن. الان بسیار بهتر شده. همیشه سلامت و پاینده باشید آقای دکتر

محمد سالاری
26 مرداد, 1397

با سلام، من حدود یکسال میشه که دکتر را می شناسم اونم بخاطر بیماری که دچارش شدم، از نظرروحیه دادن به مریضا فوقالعاده است درکل اخلاق بسیار خوبی با مریضاش داره واین امر خود بخود روحیه رو بالا میبره، انشاالله خودش همیشه صحت و سلامت درکنار خانواده موفق پیروز باشند… سالاری از شهرستان رودان هرمزگان

فاطمه.مصدق
26 دی, 1396

دکترای پزشکی برازنده وجودشان …دکترای اخلاق ودلسوز بیمار

Ali
19 شهریور, 1395

این دکترا که بیشتر همه یزدین . با دکترای شهرای دیگه مصاحبه ندارید عاایا؟
من ساکن کرمانشاه هستم

رضا فاطمی
19 شهریور, 1395

دکتر وحیدفر دوستداشتنی دکتریه که تابه حال دیدم .هم باسواده و هم احترام میزاره به آدم
لطفا با دکتر محمد علی دهقان هم یه مصاحبه انجام بدید

قالب وردپرس