دکتر محمد جلیلی

دکتر محمد جلیلی متخصص جراحی عمومی در سال 1343 در روستای خراتق یزد به دنیا آمده است. پدر محترمش در ابتدا راننده ی جاده و بعد از آن حجره دار بازار بوده است و وضع خانوداگی متوسطی داشته اند.

او دوران دانش آموزی خود را دبستان شاه ولی، راهنمایی مدرسی و دبیرستان زرگران یزد گذرانده است و می گوید یکی از کارهایی تاثیرگزاری که آن زمان در دبیرستان زرگران انجام می شد، این بود که عکس دانش آموزان برتر سال های گذشته را بر روی دیوار مدرسه نصب می کردند و این انگیزه ی بسیار زیادی برای بچه های سال های پایین تر به وجود می آورد که در سال های بعد خود را در جمع برترین ها ببینند.

دریافت نوبت دکتر

دریافت نوبت دکتر

دکتر داستان زندگی خود از کنکور تا پایان دوران تخصص را اینگونه بیان می کند: در سال 1361 کنکور ایران به صورت دومرحله ای برگزار می شد. من مرحله ی اول را به صورت تستی و در یزد و مرحله ی دوم را به صورت تشریحی و در اصفهان امتحان دادم و جالب است بدانید طبق قانون آن زمان در همان جلسه ی کنکور انتخاب رشته کردم. خوشبختانه درهمان سال اول در رشته ی پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شدم و موفق به گذراندن دوران عمومی در 6 سال شدم. بلافاصله بعد از آن، تحصیلاتم را در دوره ی تخصص در رشته ی جراحی عمومی همان دانشگاه آغاز کردم و بعد از فارغ التحصیلی برای گذراندن دوران طرح به قوچان رفتنم و تا سال 1380 در این شهر خدمت کردم.

دکتر محمد جلیلی متخصص جراحی عمومی

دکتر محمد جلیلی متخصص جراحی عمومی

دکتر محمد جلیلی در سن 24 سالگی ازدواج کرده و ترجیح او بر این بوده است که همسرش خانه دار باشد. دکتر سه فرزند دارد. پسر بزرگش به تازگی دوران پزشکی عمومی خود را پشت سر گذاشته است و به زودی تحصیلات خود را در تخصص ادامه می دهد. دخترش دانشجوی رشته ی روان شناسی بالینی است و پسر کوچکش دوران دانش آموزی خود را می گذراند.

با وجود مشغله ی زیاد ورزش در برنامه ی روزانه ی دکتر جلیلی جایگاه ویژه دارد. موضوعی که از تناسب اندام و بشاشیت چهره ی او هویداست. او هر روز قبل از شروع کار یک ساعت به ورزش والیبال می پردازد و حدودا 15 سال است که به صورت منظم هر پنج شنبه به کوه نوردی می رود.

در ادامه ی گفت و گوی دکتر محمد جلیلی با “دیوار پزشکان” او به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد توصیه ی طلایی اش به دانشجویان را اینگونه مطرح می کند: “ما پزشکان برای موفقیت و درست انجام دادن رسالتمان، می بایست هدف اصلی را رضایت بیماران و خدای او قرار دهیم و بدانیم اگر انگیزه ی مالی محرک تصمیمات ما باشد، مسیر نابودی را انتخاب کرده ایم. او ادامه می دهد ما تنها وسیله ای برای کاهش درد و رنج مردم هستیم و باید قدران مسئولیتی باشیم که خدا بر دوش ما نهاده است.

دریافت نوبت دکتر

دریافت نوبت دکتر

در کلام پایانی دکتر محمد جلیلی از پایین آمدن کیفیت تغذیه و استفاده ی بیش از اندازه از فست فود ها به عنوان یکی از عوامل اصلی چاقی، سوء هاضمه، ناراحتی های دستگاه گوارش و منشا بسیاری از بیماری های سخت دیگر یاد می کند و ترک و یا مصرف مدیریت شده ی فست فود ها را توصیه می کند.



3.7 3 تجربیات
امتیاز پزشک
0 تجربه بیماران
تجربه های داخلی
مشاهده تمام تجربه ها
قالب وردپرس