دکتر سیدعلی ابوالحبیب

دکتر سید علی ابوالحبیب در سال 1341 تهران در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. از همان دوران کودکی علاقه زیادی به درس داشت.در سن ده سالگی پدر خود را از دست داده و در دامان پر مهر مادر روزگار کودکی را به جوانی رساندند . دوران تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در بهترین مدارس تهران گذرانده و سپس وارد دانشگاه تهران شده و در رشته پزشکی موفق به اخذ درجه دکترا گردیدو سپس موفق به اخذ دکترای تخصصی در رشته طب سنتی از کشور ارمنستان شد .یاد آوری می شود ، د کتر ابوالحبیب در تمامی دوران جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و این از افتخارات ایشان محسوب می گردد.
در طول پنجاه سال زندگی پر فراز و نشیب آقای دکتر ابوالحبیب ، چند اثر در مورد طب سنتی به کتابت ایشان به چاپ رسیده است و اخیرا نیز تصمیم به نوشتن کتابهایی در مورد طب سنتی و اسلامی دارد . از حدود بهمن ماه سال 91 موفق به درمان بیماریها با تجویز داروهایی با منشاء گیاهی و یا حیوانی و به روش طب اسلامی گردیده که تمامی آنها با تضمین کتبی و صد در صدی صورت می گیرد . یکی از این داروها ، داروی درمان قطعی بیماری ام اس یا مولتیپل اسکلروزیس (multiple sclerosis) می باشد. لازم به ذکر است که حدود چهارصد هزار نفر در ایران و هفتصد میلیون نفر در جهان مبتلا به این بیماری هستند.
انگیزه های مذهبی، ایشان را به تشرف اماکن مقدسی همچون مکه ، مدینه منوره و عتبات عالیات نائل آورده است و همین امر باعث شده تا تمام عمر خویش را تا واپسین لحظات ، وقف مردم شریف کشورش ایران بنماید . وی امیدوار است که در سایه پیشرفتهای علمی و طب سنتی و اسلامی خویش که از نعمات خاص الهی است ، برای همیشه در خدمت مردم شریف ایران و همه مردم جهان اعم از هرنژاد و ملیت و هر مرام و مسلک ، باشد.
پیش بینی می شود دکتر ابوالحبیب به همراه گروه علمی خویش که همگی سرشار از انگیزه های مذهبی و الهی هستند بتوانند ایرانی سربلند در زیر سایه قرآن و از طریق آموزه های پزشکی اسلامی به دنیا معرفی نمایند.



3.1 15 تجربیات
امتیاز پزشک
0 تجربه بیماران
تجربه های داخلی
مشاهده تمام تجربه ها
قالب وردپرس