دکتر رضا نفیسی مقدم

دکتر رضا نفیسی مقدم، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی است و در سال 1345 در محله ی لب خندق یزد به دنیا آمده است. پدرش دبیر فیزیک دبیرستان های دخترانه بوده و وضع خانوادگی متوسطی داشته اند. او در مدرسه های رمضانی و زرگران درس خوانده است و می گوید: در دوران دانش آموزی در تعمیر وسایل الکترونیکی مهارت خاصی داشتم و قصد داشتم تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ی برق ادامه دهم، اما با تشویق ها و انگیزه های مادرم تصمیم به ادامه ی تحصیل در رشته ی پزشکی گرفتم.

او با شرکت در کنکور سال 1365 وارد رشته ی پزشکی دانشگاه آزاد یزد می شود و بعد از آن برای ادامه ی تحصیل در رشته ی رادیولوژی به دانشگاه تهران می رود. او از استاد مظاهر به عنوان یکی از بهترین اساتید دوران زندگی اش یاد می کند.

دکتر رضا نفیسی مقدم متخصص رادیولوژی و سونوگرافی

دکتر رضا نفیسی مقدم متخصص رادیولوژی و سونوگرافی

دکتر نفیسی مقدم در سن 25 سالگی ازدواج کرده است. همسرش خانه دار و دو فرزند دارد که برای آینده ی آنها رویاهای بزرگی دارد. او بر روی رژیم غذایی خود و خانواده اش بسیار حساس است و به مصرف غذاهای فیبر دار اهمیت ویژه می دهد و به ندرت از فست فود ها و غذاهای آماده استفاده می کند. در اوقات فراغت باغبانی کردن و کندوکاو در وسایل الکترونیکی از علاقه مندی های دکتر محسوب می شود و پیاده روی و شنا در برنامه ی هفتگی اش جایگاه ویژه ای دارد.

دکتر درباره ی بچه های نسل جدید می گوید: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و به ویژه شبکه های موبایلی که دسترسی به آنها به سادگی انجام می شود، الگوهای رشد و تربیت نسل جدید متفاوت شده است. بچه ها از بازی های گروهی و پرتحرک به سمت بازی های انفرادی و کم تحرک کشیده شده اند و این موضوع معضلاتی مانند چاقی، خجالتی بودن، پرخاشگری و … را به وجود آورده است که باید با فرهنگ سازی مناسب و همت و اراده ی والدین این الگو های نادرست را تغییر دهیم.

دکتر رضا نفیسی مقدم در کلام پایانی گفت و گوی خود با “دیوار پزشکان” از دعای خیر پدر ومادرش و همینطور همراهی و همدلی های همسرش به عنوان به عنوان مهم ترین عامل موفقیت خود نام می برد و می گوید امیدوار است بتوانم گوشه ای از زحمات آنها را جبران کند.



1 2 تجربیات
امتیاز پزشک
0 تجربه بیماران
تجربه های داخلی
مشاهده تمام تجربه ها
قالب وردپرس